Choose Your Game

  • GTA V

  • Battlefield

  • MadMax - FuryRoad

  • Mass Effect

  • Need For Speed

  • Call Of Duty

  • Halo

  • Star Wars

  • Just Cause

  • Far Cry

  • Crysis

  • LOTR

  • DOTA

  • Minecraft

  • TitanFall

  • Assassins Creed

  • The Witcher

  • Metal Gear Solid

  • Half Life

  • Street Fighter

Witaj Gościu! Zaloguj się lub zarejestruj, aby otrzymać pełny dostęp do strony.



Archiwum Shoutboxa

Ostatnia czytana | Odznacz wszystkie

avatar
siema
avatar
Jeśli Gouda masz do mnie sprawę, lub coś co mam ogarnąć pisz pw
avatar
Mam już swój internet
avatar
gouda wbijesz dzisiaj na ts?
avatar
@GrubyLolo nie będzie
avatar
@ImTrix co z ta grafiką na mpc ? Big Grin
avatar
Jestem za bo slabo to wyglada terazna
avatar
Mam pytanie moge ogarnac ts? Ogarniam dodam ikonki rangi itp
avatar
Spoko
avatar
W sensie znajde czas w piatek xdturniej
avatar
Dopiero w piatekdomu bede, authme spolsczone spawn ogarniety jeszcze zrezestowac ststystyki i dodac svipa do sklepu i gotowetak
avatar
gouda
avatar
@Gouda jutro postaram sie zmienic wyglad ts'a
avatar
@Gouda i te uprawnienia tez ? bo opiekun serwera moze na wszystko kanaly wchodzic np xD + ustaw ten limit rang i dodaj cos takeigo jak helper youtube twitch itd XDD
avatar
jakos Big Grin
avatar
to rangi ogarne Big Grin
avatar
@Gouda moge tylko kanaly dodac i usuwac xd ale uprawnienia i dodac nowe rangi musi osoba z wyzsza ranga
avatar
@GrubyLolo to zmien Big Grin ja na ts sie nie znam wg wiec jakos srednio go ogarne
avatar
@Gouda w sensie dodać wiele nowych rang, ustawic limit rang od nowa poustawaic uprawnienia wszystkich rang i zmienic wyglad bo troszke slaby jest :v ImTrix pomoze powiedzial, InvTars tez mowil ze ts3 slabo wyglda i ze chce dostac admina na ts3 ( jestem za ) bo pelno jakis podrabiancow wchodzi trollow itd
avatar
a co sie stało ?

 18:53 PM   18.12.2018  Polskie tłumaczenie © 2007-2018 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.